Stanowisko pracy: Elektryk | |
Zakres obowiązków: - wykonywanie pomiarów elektrycznych, - montaż instalacji elektrycznych, - tworzenie specyfikacji, projektów wykonawczych dla klientów, - serwisowanie zamontowanych urządzeń, - przygotowywanie projektów koncepcyjnych |
Wymagania: - wykształcenie: min. średnie techniczne (wyższe mile widziane) - umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi, - doświadczenie na podobnym stanowisku, - umiejętności analityczne, - samodzielność, - zaangażowanie, - dobra organizacja pracy własnej, - prawo jazdy kat. B, - mile widziana znajomość branży fotowoltaicznej |
Stanowisko pracy: Inżynier ds. odnawialnych źródeł energii | |
Zakres obowiązków: - tworzenie specyfikacji, projektów wykonawczych dla klientów z zakresu fotowoltaiki, - przygotowywanie projektów koncepcyjnych, - wykonywanie wstępnych analiz instalacji fotowoltaicznych (dachowych i naziemnych), - weryfikacja możliwości instalacji fotowoltaicznych u Klientów, - weryfikacja techniczna ofert rynkowych w zakresie komponentów technicznych instalacji PV, - wsparcie sieci sprzedaży w aspektach technicznych rozwiązań związanych z PV |
Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie w branży OZE, - umiejętności analityczne, - samodzielność, - zaangażowanie, - dobra organizacja pracy własnej |
Stanowisko pracy: Pracownik działu zamówień publicznych | |
Zakres obowiązków: - Przygotowanie i nadzór nad sporządzaniem ofert przetargowych. - Terminowe i jakościowe przygotowanie oferty przetargowej. - Analizę dokumentacji w tym warunki SIWZ, które należy uwzględnić w ofercie. - Sprawdzenie kompletności dokumentów do oferty ze szczególnym uwzględnieniem wymogów występujących przy składaniu ofert w ramach przetargu publicznego. - Przygotowanie oferty pod względem formalnym. - Terminowe przygotowanie do Zamawiającego kompletnej, poprawnej pod względem merytorycznym, formalnym oraz prawnym oferty. - Pomoc w przygotowaniu pism procesowych oraz odwołań do KIO. |
Wymagania: - Wykształcenie min. średnie. - Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi (wymóg konieczny, egzekwowany podczas rozmowy rekrutacyjnej). - Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych, nadzorowanie i kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych. - Praktyczne doświadczenie zawodowe w Zamówieniach Publicznych min 1,5 roku - Doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu kompleksowych ofert przetargowych. - Bardzo dobra znajomość MS Office. - Bardzo dobra organizacja pracy. - Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. - Umiejętność pracy w warunkach stresowych i pod presją czasu. - Odpowiedzialność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków. |
Stanowisko pracy: Kadrowa | |
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; - rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; - wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie - przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych |
Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie na podobnym stanowisku - bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel; - dobra znajomość prawa pracy oraz zasad naliczania wynagrodzeń i zagadnień związanych z ZUS; - mile widziana będzie praktyczna znajomość obsługi systemu Gratyfikant; - umiejętność analitycznego myślenia; - samodzielność i dobra organizacja czasu pracy; - dyspozycyjność |
Stanowisko pracy: Pracownik administracyjno-biurowy | |
Zakres obowiązków: - wsparcie prac działu handlowego, - dbałość o płynny obieg dokumentów, - przygotowywaniem dokumentacji przyłączeń instalacji do sieci elektroenergetycznej - Przygotowywanie dokumentacji niezbędnych do rozpoczęcia robót elektrowni słonecznych - porządkowanie dokumentacji firmowej i jej archiwizacja. - wyszukiwanie i przekazywanie istotnych informacji z branży OZE. |
Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - umiejętności analitycznego myślenia, - samodzielność, - zaangażowanie, - dobra organizacja pracy własnej |
Stanowisko pracy: Przedstawiciel handlowy | |
Opis stanowiska: - Monitorowanie rynku klientów. - Analiza potrzeb klienta. - Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku. - Przygotowywanie oferty i doradztwo dla klienta w oparciu o jego potrzeby. - Odpowiedzialność za przebieg procesu oferowania (terminowość, proaktywność). - Budowanie długotrwałych relacji z klientem. - Kreowanie wizerunku firmy na rynku. - Prezentacja oferty handlowej oraz nowych rozwiązań klientowi. - Planowanie i realizacja planów sprzedażowych. - Dbanie o ciągłe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności w zakresie zajmowanego stanowiska. - Pozyskiwanie informacji niezbędnych dla przygotowania optymalnych rozwiązań dla klienta. - Uczestnictwo w rozwoju oferty produktowej firmy. |
Wymagania: - Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku preferowane w firmie o podobnym profilu. - Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami. - Gotowość do obywania podróży służbowych w Polsce. - Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. - Zdolności analityczne. - Umiejętność identyfikacji rzeczywistych potrzeb klienta. - Otwartość na zmiany i kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań, inicjatywa. - Determinacja w realizacji założonych celów. - Odporność na stres. |
Miejsce pracy: Biuro Handlowe FreeVolt Sp. z o.o., ul. Obrońców Mogilna 3 88-300 Mogilno.
Miejsce pracy dla stanowiska przedstawiciela handlowego dostosowane do miejsca zamieszkania.
Forma kontaktu kandydatów z pracodawcą, w godz.: 8.00-16.00
1) kontakt osobisty: Biuro Handlowe, ul. Obrońców Mogilna 3, 88-300 Mogilno
2) e-mail: rekrutacja@freevolt.com
3) kontakt telefoniczny: 52 315 11 01
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny (dotyczy pracowników biurowych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.