Stanowisko pracy: Elektryk
Zakres obowiązków:
- wykonywanie pomiarów elektrycznych,
- montaż instalacji elektrycznych,
- tworzenie specyfikacji, projektów wykonawczych dla klientów, 
- serwisowanie zamontowanych urządzeń,
- przygotowywanie projektów koncepcyjnych
Wymagania:
- wykształcenie: min. średnie techniczne (wyższe mile widziane)
- umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi,
- doświadczenie na podobnym stanowisku, 
- umiejętności analityczne, 
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- dobra organizacja pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziana znajomość branży fotowoltaicznej


Stanowisko pracy: Inżynier ds. odnawialnych źródeł energii
Zakres obowiązków:
- tworzenie specyfikacji, projektów wykonawczych dla klientów z zakresu fotowoltaiki,
- przygotowywanie projektów koncepcyjnych,
- wykonywanie wstępnych analiz instalacji fotowoltaicznych (dachowych i naziemnych),
- weryfikacja możliwości instalacji fotowoltaicznych u Klientów,
- weryfikacja techniczna ofert rynkowych w zakresie komponentów technicznych instalacji PV,
- wsparcie sieci sprzedaży w aspektach technicznych rozwiązań związanych z PV
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- doświadczenie w branży OZE, 
- umiejętności analityczne, 
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- dobra organizacja pracy własnej


Stanowisko pracy: Pracownik działu zamówień publicznych
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i nadzór nad sporządzaniem ofert przetargowych.
- Terminowe i jakościowe przygotowanie oferty przetargowej.
- Analizę dokumentacji w tym warunki SIWZ, które należy uwzględnić w ofercie.
- Sprawdzenie kompletności dokumentów do oferty ze szczególnym uwzględnieniem wymogów występujących przy składaniu ofert w ramach przetargu publicznego.
- Przygotowanie oferty pod względem formalnym.
- Terminowe przygotowanie do Zamawiającego kompletnej, poprawnej pod względem merytorycznym, formalnym oraz prawnym oferty. 
- Pomoc w przygotowaniu pism procesowych oraz odwołań do KIO.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie. 
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi (wymóg konieczny, egzekwowany podczas rozmowy rekrutacyjnej).
- Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych, nadzorowanie i kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Praktyczne doświadczenie zawodowe w Zamówieniach Publicznych min 1,5 roku 
- Doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu kompleksowych ofert przetargowych.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w warunkach stresowych i pod presją czasu.
- Odpowiedzialność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków.


Stanowisko pracy: Kadrowa
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; 
- rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; 
- wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie 
- przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku
  - bardzo dobra znajomość obsługi MS Excel;
  - dobra znajomość prawa pracy oraz zasad naliczania wynagrodzeń i zagadnień związanych z ZUS; 
- mile widziana będzie praktyczna znajomość obsługi systemu Gratyfikant; 
- umiejętność analitycznego myślenia; 
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy; 
- dyspozycyjność


Stanowisko pracy: Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków:
- wsparcie prac działu handlowego,
- dbałość o płynny obieg dokumentów,
- przygotowywaniem dokumentacji przyłączeń instalacji do sieci elektroenergetycznej
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnych do rozpoczęcia robót elektrowni słonecznych
- porządkowanie dokumentacji firmowej i jej archiwizacja.
- wyszukiwanie i przekazywanie istotnych informacji z branży OZE.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętności analitycznego myślenia, 
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- dobra organizacja pracy własnej


Stanowisko pracy: Przedstawiciel handlowy
Opis stanowiska:
- Monitorowanie rynku klientów.
- Analiza potrzeb klienta.
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynku.
- Przygotowywanie oferty i doradztwo dla klienta w oparciu o jego potrzeby.
- Odpowiedzialność za przebieg procesu oferowania (terminowość, proaktywność).
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem.
- Kreowanie wizerunku firmy na rynku.
- Prezentacja oferty handlowej oraz nowych rozwiązań klientowi.
- Planowanie i realizacja planów sprzedażowych.
- Dbanie o ciągłe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności w zakresie zajmowanego stanowiska.
- Pozyskiwanie informacji niezbędnych dla przygotowania optymalnych rozwiązań dla klienta.
- Uczestnictwo w rozwoju oferty produktowej firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku preferowane w firmie o podobnym profilu.
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami.
- Gotowość do obywania podróży służbowych w Polsce.
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
- Zdolności analityczne.
- Umiejętność identyfikacji rzeczywistych potrzeb klienta.
- Otwartość na zmiany i kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań, inicjatywa.
- Determinacja w realizacji założonych celów.
- Odporność na stres.


Miejsce pracy: Biuro Handlowe FreeVolt Sp. z o.o., ul. Obrońców Mogilna 3 88-300 Mogilno.

Miejsce pracy dla stanowiska przedstawiciela handlowego dostosowane do miejsca zamieszkania.

Forma kontaktu kandydatów z pracodawcą, w godz.: 8.00-16.00
1) kontakt osobisty: Biuro Handlowe, ul. Obrońców Mogilna 3, 88-300 Mogilno
2) e-mail: rekrutacja@freevolt.com
3) kontakt telefoniczny: 52 315 11 01

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny (dotyczy pracowników biurowych)

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.