Znalezionych ogłoszeń w tym dziale: 124
Kawalerka dla młodej kobiety
Wynajmę kawalerkę w bloku młodej kobiecie na warunkach do ustalenia w prywatnej korespondencji

Kontakt:
tel.
E-mail: tapw@poczta.onet.pl

Oferta nr 245207 ważna do 04-06-2016
stały uklad
Szukam laski lasek w wieku 16 a 35 lat na lodzika sex minetkee same pieszczoty stały układ z inowrocławia okolic ina dam kase ja tomek.tel 697873135 napisz sms na pewno dogadamy sie tez sexsms tel dla lasek

Kontakt:
tel.

Oferta nr 245195 ważna do 04-06-2016
Miłe spotkanie z pomoca finansową
Hej spotkam sie z dziewczyną kobietą chetna na mile dyskretne spotkanie pieszczoty sex pomogę finansowo dyskrecja higiena Inowroclaw Gniewkowo Pakosc Janikowo Kruszwica okolice hetnie dłuższa znajomosc

Kontakt:
tel. 884241726

Oferta nr 245145 ważna do 07-05-2016
Poznam dziewczynę
Witam.Poszukuję chętnej dziewczyny na miłe spotkanko z inowrocławia i okolic.Jeśli masz ochotę po prostu napisz,może jakiś plener,wypadzik.Tylko poważne i przemyślane.Ja miły sympatyczny 30 latek.Pozdrawiam

Kontakt:
tel. 730 384 892

Oferta nr 245136 ważna do 18-05-2016
szukam fajnej kochanki
szukam jednej kakretnej kobiety z inowroclawia .zlotnik kuj.gniewkowa i okolic.do miłych spotkań a nawet długiego romansu.kobiety w każdym wieku.spełnie wasze wszystkie potrzeby erotyczne.zapraszam.697452039.nie Spasoruje spotkań.pozdrawiam.

Kontakt:
tel. 697452039

Oferta nr 245132 ważna do 04-06-2016
Szukam sponsorki
Szukam pani ktora mnie zasponsoruje w zamian za spotkanie 29l 22 cm .

Kontakt: Mateusz
tel. 733334415

Oferta nr 245106 ważna do 04-06-2016
witam witam witam
witam jestem wysokim przystojnym facetem, który szuka czegoś nowego lat 31.poznam dziewczynę kobietę w wieku 17a 28 latek która szuka przygody namiętnego gorącego seksu w plenerze w samochodzie. pierwsze spotkanie zapoznawcze a jak wpadniemy w sobie w gust to spotkania dyskretne namiętne seksowne a może coś z tego będzie :)724632677

Kontakt:
tel. 724632677

Oferta nr 245102 ważna do 03-06-2016
szukam
mam 42 lata szukam partnerki tylko stały związek oparty na miłości szacunku i wierności jak szukasz tego co ja to poznajmy się i nie szukam przygód

Kontakt:
tel. 600578836

Oferta nr 245088 ważna do 03-06-2016
Niedopieszczczony 44
Witam. Twój mąż, chłopak zaniedbuje Cię, jest oziębły seksualnie?. To tak jak moja żona!!!. Pisz essexboys@interia.eu. Ja 44 lata, średniej budowy, niezależny finansowo. Samotne matki też mile widziane.

Kontakt:
tel.
E-mail: essexboys@interia.eu

Oferta nr 245072 ważna do 17-05-2016
stały uklad
Szukam laski lasek w wieku 16 a 35 lat na lodzika sex minetkee same pieszczoty stały układ z inowrocławia okolic ina dam kase ja tomek.tel 697873135 napisz sms na pewno dogadamy sie

Kontakt:
tel.

Oferta nr 245062 ważna do 03-06-2016
poznam dziewczynę
Poznam fajnę dziewczyne z inowrocławia z okolic ina w wieku 22 a 36 lat do stałego zwiazku Mam dosc samotnosci ja marcin 36 lat chlopak tel 721044878 sms

Kontakt:
tel.

Oferta nr 245060 ważna do 03-06-2016
hej
poznam kobiete ktura umuwi sie na mile spotkanie przeplatane sexsem

Kontakt: grablewski
tel. 784175827

Oferta nr 245043 ważna do 03-06-2016
Fajny brunet
Hej jestem fajnym brunetem spotkam sie dzisiaj z dziewczyna kobieta chetna na mile dyskretne spotkanie wiadomym celu szczegóły ustlimy razem pomoge finansowo zapewniam dyskrecje higiene Inowroclaw Pakosc Gniewkowo Kruszwica Janikowo Strzelno okolice djade

Kontakt:
tel. 695988491

Oferta nr 245024 ważna do 06-05-2016
Miły i Przystojny 37 latek
Poznam fajną kobiete do dyskretnych spotkań na hotelik mam autko moge dojechać.Dyskr higiena 100%.Najlepiej stały układ. Inowrocław i okolice.Nr.725313811.

Kontakt:
tel. 725313811

Oferta nr 244996 ważna do 17-05-2016
Mile spotkanie
Witam spotkam sie z fajna kobieta na mile spotkanie wiadomym celu pomogę finansowo ja fajny brunet dyskrecja inowroclaw okolice

Kontakt:
tel. 735682822

Oferta nr 244990 ważna do 06-05-2016
SZUKAM KOBIETY (wycieczki,rajdy samoch.)
Poznam kobietę,pannę lub wdowę 55do60lat, znającą język czeski,słowackilub wegierski,w celu towarzyszenia w wyjazdach turystycznych do tych krajów.Sponsoruję wyjazdy.

Kontakt: Emeryt 60+
tel. 505 358 883
E-mail: patriota.rp@vp.pl

Oferta nr 244979 ważna do 03-06-2016
mężczyzna 27 lat szuka kobiety do związk
witam jestem 27 letnim mężczyzna bez nałogów ani zobowiązań poszukuję kobiety której dokucza samotność i chciałaby to zmienić nie szukam przelotnej znajomości tylko kogoś na poważnie. Chętne osoby proszę o kontakt tel 725551071

Kontakt:
tel. 725551071

Oferta nr 244976 ważna do 09-05-2016
szukam...Sponsorki...
Mily szalony... Zadbany...szuka...pani...szalonej...Zwariowanej...zadbanej...itd...itd...;-) ...wiecej...info...pod...601158645...Zapraszam...

Kontakt:
tel.

Oferta nr 244975 ważna do 02-06-2016
Poszukuję fajnego mężczyzny
Zanim odpiszesz przeczytaj dokładnie bo nie szukam faceta na jeden raz do sexu. Nie spotykam się na szybkie numerki i dziękuję napalenca. Szukam Pana zadbanego przystojnego. W zamian za romantyczne chwilę oczekuje wsparcia finansowego. JA mam 34 lata.

Kontakt:
tel. 793576479

Oferta nr 244950 ważna do 02-06-2016
Poznam Kobietę
Witam wszystkie samotne Panie :) kawaler 31 letni pozna normalną dziewczynę w wieku do 33 lat jeśli jest tu taka i chciałaby stworzyć związek oparty na szczerości wierności i miłości to napisz może właśnie siebie szukamy Inowrocław i bliskie okolice.nie jestem sponsorem i nie jest to sex oferta. pozdrawiam

Kontakt:
tel. 739-532-565
E-mail: 739-532-565

Oferta nr 244884 ważna do 02-06-2016
Masaż releksacyjny dla pań i par
Zapraszam do skorzystania z masażu wykonywanego na profesjonalnym stole w Twoim domu. Używam oliwek najwyższej jakości. Masaż częściowy: 20 zł; Masaż całego ciała: 35 zł. Jeśli nie odbieram, to znaczy, że w tym momencie wykonuję masaż. Proszę o umawianie się sms-owo.

Kontakt: Masaż
tel. 783-189-587

Oferta nr 244869 ważna do 01-06-2016
szykam dziewczyny w wieku 22 30 lat do spotkan zeby porozmawiac wyjsc gdzies razem.

Kontakt:
tel. 792171594

Oferta nr 244867 ważna do 01-06-2016
Szukam kobiety bądź kochanki
Witam płeć piękna szukam pani do 40 lat do sex spotkań bądź kochanki na stałe jeśli zaistnieje sytuacja możliwy sponsoring, ja zonaty przed 30 kontakt przez SMS

Kontakt:
tel. 661875996

Oferta nr 244866 ważna do 01-06-2016
poznam dziewczynę
Poznam fajnę szczuplę zgrabnę dziewczyne z inowrocławia z okolic ina torunia w wieku 22 a 36 lat do stałego zwiazku Mam dosc samotnosci ja marcin 36 lat szczupły chlopak tel 721044878 sms

Kontakt:
tel.

Oferta nr 244861 ważna do 01-06-2016
Mężczyzna 27
Witam. Kawaler, poznam dziewczynę w wieku 17 a 27 lat. Okolice Inowrocławia, Kruszwicy.

Kontakt:
tel.
E-mail: tom.w1989@wp.pl

Oferta nr 244856 ważna do 01-06-2016
lodzik dla mlodej
kasa" Poznam laske w wieku 16 a25lat na lodzika sex minetkee same pieszczoty stały układ z inowrocławia okolic ina dam kase ja tomek.tel 697873135 napisz sms na pewno dogadamy sie Kontakt: tel.

Kontakt:
tel.

Oferta nr 244845 ważna do 01-06-2016
Hojny Sponsor
Za sponsoruje kobiety w wieku 18-45 lat, spotkania u Ciebie w mieszkaniu, lub w aucie. Oferty proszę przesyłać e-mailowo, wraz z zdjęciem/zdjęciami miło by było jakbyś odsłoniła trochę ciałka. Okolice Inowrocław, Mogilno, Strzelno.

Kontakt:
tel.
E-mail: las.91@wp.pl

Oferta nr 244835 ważna do 30-05-2016
Facet szuka......
Facet 33 lata z Inowrocławia szuka dziewczyny w wieku 19-29 lat do miłych spotkań. Konkretne propozycje sms lub mail

Kontakt:
tel. 570882618
E-mail: onino1234@wp.pl

Oferta nr 244834 ważna do 30-05-2016
Szukam Kobiety do popisania i nie tylko
Witam , poszukuje kobiety do popisania na rozne tematy , ogolnie na wszystkie , i jesli bys chciala mozna spotkac sie lecz niekoniecznie. Wszystko zalezaloby tylko od Ciebie, wiecej informacji udziele @ jesli bede dostepny oczywiscie ( odpowiadam na kazdego @ )

Kontakt:
tel.
E-mail: SzukamKobietyIno91@wp.pl

Oferta nr 244820 ważna do 30-05-2016
Poznam kobiety od45 do xxxx
Witam poznam kobiety w wiadomym celu ja 28 lat wysportowany Inowrocław okolice

Kontakt:
tel. 665881796

Oferta nr 244809 ważna do 30-05-2016